Laatste update (18-3-2020) n.a.v. het corona virus.

Wij volgen de richtlijnen en adviezen van het RIVM op.

Zwembad en Sportzaal
Alle zwem en sport activiteiten zijn t/m 6 april vervallen.

Het proefzwemmen (28 & 29 maart) gaan niet door.
Het examenzwemmen (5 april) gaat niet door.
De informatieavond zwemles ABC voor beginnersgroepen (26 maart) gaat niet door.

Wij informeren de ouders op een later moment over de te nemen vervolgstappen.

Fysiotherapie
Wij blijven telefonisch bereikbaar en behandelingen zijn mogelijk op afstand via beeldschermcontact.

Fysieke behandelingen in de praktijk vinden wij niet langer verantwoord door de verhoogde risico’s voor therapeut en patient. Wij willen verspreiding van het coronavirus voorkomen.

Meer informatie over de behandelingen op afstand treft u hier.

Klachtenformulier

Klachtenformulier

U bent niet tevreden...

Wij bieden onze excuses aan! Natuurlijk streven wij ernaar u optimaal van dienst te zijn maar het kan onverhoopt toch gebeuren dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Laat ons, door het invullen van dit klachtenformulier, weten waarom. Wij lossen de klacht graag samen met u op!

Standaard gaat een klacht naar het management. Ligt de klacht gevoelig en wilt u dat alleen een vertrouwenspersoon deze ontvangt, kies dan voor deze optie. Het management ontvangt deze klacht dan niet en u zult worden benaderd door onze vertrouwenspersoon (Mw. Maaike van Herpen - van der Heijden).
Na het invullen van het formulier krijgt u binnen 10 minuten een ontvangstbevestiging met daarin uw klacht. Heeft u geen bevestiging ontvangen, of heeft u hulp nodig bij het invullen van het formulier? Bel ons dan via telefoonnummer +31 (0)412 - 63 47 30 (lokaal tarief). U kunt ons ook bereiken met Facebook Messenger.
Bezig met versturen
heijdensports-mobile-logo