Klachtenformulier

Klachtenformulier

U bent niet tevreden...

Wij bieden onze excuses aan! Natuurlijk streven wij ernaar u optimaal van dienst te zijn maar het kan onverhoopt toch gebeuren dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Laat ons, door het invullen van dit klachtenformulier, weten waarom. Wij lossen de klacht graag samen met u op!

Standaard gaat een klacht naar het management. Ligt de klacht gevoelig en wilt u dat alleen een vertrouwenspersoon deze ontvangt, kies dan voor deze optie. Het management ontvangt deze klacht dan niet en u zult worden benaderd door onze vertrouwenspersoon (Mw. Maaike van Herpen - van der Heijden).
Na het invullen van het formulier krijgt u binnen 10 minuten een ontvangstbevestiging met daarin uw klacht. Heeft u geen bevestiging ontvangen, of heeft u hulp nodig bij het invullen van het formulier? Bel ons dan via telefoonnummer +31 (0)412 - 63 47 30 (lokaal tarief). U kunt ons ook bereiken met Facebook Messenger.
Bezig met versturen